Webdesign en onderhoud
Ontwerp en realisatie van uw website (WordPress CMS)
Meer info
Een eigen webwinkel starten
Jansen Internetservice biedt haar klanten het zgn “Totaal- (basis)pakket”
Meer info
WordPress System Monitor
WordPress website op afstand bewaakt en technisch up-to-date gehouden door Jansen Internetservice
Meer info
VoIP all-in-one telefonie
Online telefooncentrale met vast telefoonnummer (VAST-MOBIEL) en veel programma mogelijkheden.
Meer info
CLOUD services
CLOUD services compleet voor particulieren en bedrijven met o.a. Microsoft 365 (Family en Business).
Meer info
Verenigingspakket
Voor verenigingen en stichtingen hebben wij een verenigingspakket opgesteld tegen speciale tarieven.
Meer info
Webhosting
Pakketten op maat, leverbaar in diverse (aangepaste) configuraties met ongekende service en support.
Meer info
Persoonlijk e-mailadres
Een persoonlijk e-mailadres (voornaam@achternaam.nl) en een mailbox van 5Gb nu ook voor particulieren
Meer info
WordPress PRO/PREMIUM plugins
Extra voordelig de meest populaire WordPress PRO plugins (o.a. Elementor PRO en WP Rocket (cache)) onder GPL-licentie.
Meer info

Overstappen van ISDN naar VoIP telefonie

Overstappen van ISDN naar een één-nummerconcept:
Altijd bereikbaar op hetzelfde nummer

Met het één-nummerconcept van ClearVox Nexxt bent u altijd op hetzelfde nummer bereikbaar. Of u nu gebruik maakt van een bureautoestel, draadloze handset of smartphone. Alle apparaten die geregistreerd zijn bij de ClearVox Nexxt communicatie server kunnen gebruik maken van één en hetzelfde oproepnummer. Zo hoeft u slechts één nummer te delen met zakenpartners of klanten.

Voice over IP, ook voor de kleine ondernemer!

Uitgebreid maar eenvoudig, voordelig en volledig programmeerbare all-in-one VoIP oplossing speciaal voor MKB en ZZP’ers.

Jansen Internetservice heeft haar CLOUD services uitgebreid met  een all-in-one VoIP pakket speciaal voor kleine bedrijven en ZZP’ers.

Overal telefonisch bereikbaar onder 1 centraal nummer, met alle gemakken welke maar beschikbaar zijn voor een complete (volledig programmeerbare) telefooncentrale in de CLOUD (dus geen investering in eigen telefooncentrale).

Onbeperkt bellen vanaf € 17,50
per maand (excl. BTW)

clearvox

ClearVox Nexxt all-in-one VoIP-oplossing bevat:

  • Één telefoonnummer, voor onbeperkt bellen in Nederland
  • Onbeperkt aantal uitgaande nummers
  • Webapplicatie inclusief receptiefunctie (o.a. status werknemers inzien, doorverbinden, voicemail beheer, etc.)
  • Mobiele applicatie (voor iOS en Android): een app die niet continu op de achtergrond draait, maar pas wordt geactiveerd wanneer er een telefoongesprek binnenkomt. Zo verbruikt de app veel minder batterij dan vergelijkbare apps.
  • Office 365 integratie: Contacten in Office 365 worden automatisch gesynchroniseerd naar ClearVox Nexxt.

Add-ons:

  • Mogelijkheid om bestaande nummers te porteren naar ClearVox Nexxt.
  • Bellen in Europa: standaard gefactureerd per gesprek, maar kan naar wens worden afgekocht (op aanvraag).
    (Klik HIER voor alle internationale beltarieven)
  • Pre-install ClearVox Nexxt telefoons: ClearVox heeft een aantal telefoontoestellen geselecteerde die bij aansluiten direct gekoppeld worden aan de users. De selectie toestellen van Mitel en Yealink kunnen via Jansen Internetservice worden besteld.
  • Beheer en support CLOUD centrale: Jansen Internetservice is beheerder uw telefooncentrale in de CLOUD en stelt deze op verzoek en volgens afspraak geheel voor u in.

ClearVox Nexxt functionaliteiten

ClearVox_beheerconsole

Algemeen:

  • Meerdere telefoons/nummers per gebruiker
  • Oproepenlijst voor gebruikers
  • Notities bij ieder telefoongesprek (annoteren)
  • Gedetailleerd gespreksverloop (call flow)
  • Unieke routeringen voor afhandeling van inkomende en uitgaande oproepen
  • Geavanceerde keuzemenu’s
  • Wachtmuziek MP3/internet radio
  • Geluidsfragmenten uploaden
  • Tekst naar spraak (meertalig)
  • Afspeellijsten voor wachtrijen samenstellen
  • Centraal/persoonlijk adresboek
  • Label voor contactpersonen
  • Voicemail boxen voor persoonlijk en algemeen gebruik
  • Omroep toestel of groepsniveau
  • Gespreksovername (Call Pick-up)
  • Videobellen
  • Gespreksopnames automatisch of handmatig starten of stoppen
  • Gespreksopnames beheren
  • Conferentie/conferentie ruimtes
  • Intercom
  • Onderscheid tussen interne en externe beltoon
  • Gesprekken meeluisteren
  • Handmatige gesprek schakelingen (dag/nacht stand)
ClearVox mobiele applicatie

Unified Communications:

  • Chatfunctie
  • Softphone (desktop app/pc telefoon)
  • Voicemail via email ontvangen
  • De bereikbaarheid van collega’s inzien
  • Statustekst gekoppeld aan bereikbaarheid
  • Vast mobiel integratie middels ClearVox Nexxt App
  • CTI (Computer Telefoon Integratie)
  • Bellen vanaf websites met Chrome-extenties

Wachtrijen:

  • Geavanceerde wachtrij strategieën
  • Aanpasbaar wallboard
  • Live rapportage bereikbaarheid
  • Dynamische medewerkers in wachtrij (inloggen/uitloggen)
  • Interne en externe nummers in wachtrij
  • Positie melding en gemiddelde wachttijd
  • Wachttijd aan medewerker/agent melden
  • Wachtrij escape-mogelijkheid

Mobiliteit:

  • iOS en Android app met softphone en mobile-On-PBX support
  • Chatfunctie
  • Conferentie
  • Beschikbaarheid instellen en inzien van collega’s
  • Voicemail beluisteren
  • Gesprekken opnemen/beluisteren
  • Video bellen
  • Push notificatie

Meer weten?

Neem direct contact op voor meer info.

Scroll naar boven

Een professionele WordPress website

al vanaf

€ 490,00