Onze afdeling Service & Support staat klaar om u te helpen, o.a. via telefoon 0497 336 403 of WA 0497726083!
Mochten er vragen zijn m.b.t. uw webhostingpakket, CMS pakket, mailbox enz., kunt u deze altijd stellen aan onze afdeling Support:
U kunt onze afdeling support bereiken via +31 (0)497 336 403.
Direct antwoord op vragen via WhatsApp nummer 0497726083
(Alleen tekstberichten, geen spraakoproepen)
Heeft u niet direct een antwoord nodig op uw vraag, stuur deze dan per e-mail naar support@janseninternetservice.nl. Uw bericht wordt ook dan z.s.m. in behandeling genomen (deze mailbox wordt ook buiten reguliere werktijden regelmatig uitgelezen).
Session Online Support
Jansen Internetservice biedt haar klanten het zgn. “S.O.S.”, hiermee wordt op afstand middels een 1 op 1 PC-verbinding service verleend met ConnectWise Screenconnect. Hierbij is te denken aan bv. hulp bij het instellen van uw e-mail gegevens enz… Bezoek op locatie wordt hiermee tot een minimum beperkt.
Wat kost S.O.S.?
Heeft u een abonnement voor hostingpakket of CLOUD services via Jansen Internetservice worden er geen orderkosten berekend, er wordt enkel werkzaamheden tegen geldend tarief (€ 59,00 per uur) in rekening gebracht (dus geen starttarief).
Heeft u GEEN abonnement voor webhosting bij Jansen Internetservice, wordt een S.O.S. als volgt in rekening gebracht:
- Starttarief (orderkosten): € 29,50 (incl. eerste 15 minuten session).
- Heeft u een Jaarabonnement dienstverlening betaalt u GEEN orderkosten (enkel werkzaamheden per uur).
- Session kosten per uur (vanaf eerste 15 minuten): € 59,00
Alle genoemde prijzen zijn excl. BTW*
Werkzaamheden worden afgerond en berekend per 3 minuten (0,05 uur).
S.O.S. Handleiding
Hulp op afstand in 3 stappen:
Klik op bovenstaande afbeelding of op deze link en neem contact op met Jansen Internetservice tel. 0497 336 403 voor verdere instructies.
Jansen Internetservice neemt vanaf dit moment de bediening van uw PC over. Tijdens deze sessie is het mogelijk te communiceren per telefoon op nummer 0497 336 403.
U kunt altijd tussentijds zelf de verbinding verbreken.
ICT support op locatie
Hulp nodig bij installatie kabel, glasvezel of ADSL?
Problemen met uw (draadloos) internetverbinding?
U krijgt uw e-mail niet ingesteld op uw PC?
U heeft persoonlijke begeleiding of lessen nodig bij uw Microsoft 365 pakket?
Jansen Internetservice levert ook kleine ICT service diensten en uitgebreid support op uw locatie!
Kosten van ICT support op locatie wordt als volgt berekend:
- Voorrijdkosten prijscategorie per zone (bv. Zone 1: <10km € 17,50)
- Starttarief € 59,00 werkzaamheden ICT op locatie (incl. 1e 30 minuten)
- Werkzaamheden na 1e 30 minuten € 14,75/kwartier
- Geleverd materiaal als piekspanningsbeveiligd stekkerblok, software e.o. ander materiaal wordt tegen vastgestelde prijs doorberekend
Ook levert en installeert Jansen Internetservice op verzoek een beveiligingspakket, u kunt daarbij kiezen uit een aantal topmerken uit ons assortiment. Deze software pakketten zijn ook supervoordelig te bestellen (informeer naar de mogelijkheden).
Opmerking:
Het aanleggen en beheren van netwerken behoren niet tot ons servicepakket en dienstverlening, daarvoor zijn weer andere bedrijven. Indien gewenst kunnen wij u wel in ICT bedrijven adviseren.